☎️: (48) 331 16 53     📱509 972 056     ✉️ sekretariat@psp2.radom.pl

Najczęściej zadawane pytania

 

  1. Czy do tekstu można dołączyć prace plastyczne?
    Dołączanie prac plastycznych nie jest wskazane.
  1. Czy nagrody nieodebrane przez laureatów Konkursu będą wysyłane na adres szkoły?
    Tak. Nagrody są odsyłane na koszt organizatora Konkursu.
  1. Czy nauczyciel otrzymuje dyplom za udział swojego podopiecznego?
    Tak, każdy opiekun merytoryczny otrzymuje dyplom.
  1. Czy każdy uczeń otrzymuje dyplom za udział w Konkursie?
    Tak, każdy uczeń otrzymuje dyplom za udział w Konkursie.
  1. Czy na liście uczestników Konkursu znajdują się wszyscy uczniowie, którzy wysłali pracę na Konkurs?
    Tak. Na liście umieszczone są dane uczestnika, tytuł pracy, nazwa szkoły, miejscowość,  nazwisko opiekuna merytorycznego.
  1. Czy udział w konkursie jest bezpłatny?
    Tak. Uczestnik nie ponosi kosztów uczestnictwa w konkursie.
  1. Czy dane o uczestniku Konkursu są dostępne dla członka jury?
    Nie. Każdy uczestnik otrzymuje nr ID, który po wyborze pracy do nagrody, wyróżnienia, tomiku jest kojarzony z nazwiskiem.
  1. Czy trzeba wysyłać pracę i zgody w wersji papierowej?
    Nie, zgody (załącznik1, załącznik2) należy wysłać (skan lub zdjęcie) na maila szkoły - Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., pracę zarejestrować.
  1. Czy nauczyciel może zarejestrować pracę z prywatnego e-maila?
    Tak, nauczyciel może przy rejestracji podać prywatnego lub służbowego e-maila.
  1. Czy rodzic/ opiekun ucznia może zarejestrować pracę?
    Tak, pracę może zarejestrować rodzic/ opiekun lub nauczyciel ucznia.
  1. Skąd mieć pewność, że rejestracja się powiodła i praca została wysłana?
    Po uzupełnieniu formularza zgłoszeniowego i kliknięciu wyślij, powinna pojawić się informacja zwrotna: Zgłoszenie zostało przyjęte. Dziękujemy!